COVID-19! Masuri URGENTE pe care
trebuie sa le ia contabilii in aceasta perioada!

Important! Orice produs poate fi citit si folosit online imediat.
Va conectati rapid, cu user si parola, folosind platforma ultra moderna www.rsonline.ro!

Avantajele dvs.:

  • Acces 24h din 24h, pe orice device (mobil, laptop, PC etc.)
  • Motor de cautare performant + posibilitatea de a Printa ce doriti
  • Adaugati Note/Observatii - Textul se poate mari/micsora sau copia
Parcurgeti chiar azi ghidul Monografii si Proceduri
Contabile pe perioada starii de urgenta!
Contine:

  • monografii
  • proceduri de urmat
  • inregistrari in contabilitate
  • studii de caz
  • legislatie explicata

Stimate contabil,

Va oferim o lucrare gandita special pentru dvs., contabilul firmei!

Autorii, ei insisi experti contabili cu experienta, au analizat situatia actuala, au identificat exact informatiile care v-ar ajuta cel mai mult si vi le prezinta acum intr-o structura limpede, foarte usor de parcurs si de asimilat. Totul este la obiect si, repetam, totul este gandit din punctul de vedere al unui contabil!

Astfel, in lucrarea
Monografii si Proceduri Contabile pe perioada starii de urgenta gasiti sintetizate toate elementele practice pe care trebuie sa le cunoasteti in aceasta perioada. Ele va arata cum sa procedati corect, rapid si eficient atunci cand gestionati situatii legate de:

  • somaj tehnic
  • zile libere acordate parintilor
  • telemunca
  • concediu pentru carantina
  • facilitati fiscal-bugetare
IMPORTANT!
Punctul forte al lucrarii il constituie studiile de caz, cu monografii care ilustreaza modul in care trebuie inregistrate in contabilitate operatiunile specifice privind situatiile de mai sus.

Puteti parcurge chiar astazi
continutul acestei lucrari!


Lucrarea Monografii si Proceduri Contabile pe perioada starii de urgenta este disponibila online la adresa www.rsonline.ro, cu acces imediat. Achitati contravaloarea sa (doar 75 de lei + 19% TVA) si primiti pe e-mail datele de logare – username si parola. Apoi puteti sa consultati oricand continutul lucrarii, 24 de ore din 24!

Informatiile sunt excelent structurate!

De exemplu, capitolul “Acordarea unor zile libere parintilor” cuprinde:

1. Legislatie aplicabila
2. Pe ce perioada se acorda concediul
3. Ce suma primeste angajatul
4. Conditii pentru a beneficia de zilele libere si de indemnizatia aferenta
5. Cine nu poate beneficia de aceste zile libere
6. Cine sustine plata indemnizatiei
7. Aspecte fiscale referitoare la indemnizatia primita pe perioada zilelor libere solicitate pentru ingrijirea copiilor
8. Documente necesare
9. Procedura de depunere a documentelor
10. Inregistrarea in contabilitate a indemnizatiilor

Iar studiile de caz si monografiile contabile prezente la fiecare capitol acopera situatii intalnite in practica si sunt foarte explicite:  

Studiu de caz

Un salariat la un service auto beneficiaza de un salariu de baza de 4.000 lei brut. Locul de munca nu permite exercitarea atributiilor de la domiciliu si, incepand cu data de 25 martie, acesta intra in concediul pentru ingrijirea copilului.

Baza de calcul/zi = 4.000 lei x 75% /22 zile lucratoare =136,36 lei
Salariul de incadrare fiind mai mic decat salariul mediu brut pe economie va fi utilizat ca baza de calcul.

Indemnizatia la care are dreptul pentru luna martie:
136,36 lei/zi  x 5 zile lucratoare = 681,81 lei
Salariul aferent perioadei lucrate: 4.000 lei /22 zile x 17 zile lucratoare = 3.090,9 lei

Speta aceasta este urmata de o monografie contabila explicita si completa, privind introducerea in contabilitate a acestor sume: 3.090,9 lei + 681,81 lei.
Detalii in lucrarea
Monografii si Proceduri Contabile pe perioada starii de urgenta.

Cuprinsul lucrarii
“Monografii si Proceduri Contabile pe perioada starii de urgenta”


1. Acordarea unor zile libere parintilor

- Legislatia aplicabila
- Documente necesare
- Aspecte fiscale referitoare la indemnizatia primita pe perioada zilelor libere solicitate pentru ingrijirea copiilor
- Inregistrarea in contabilitate a indemnizatiei acordate
- Studii de caz

2. Munca la domiciliu /telemunca

- Reglementarea legala
- Documente de intocmit
- Aspecte fiscale referitoare la salarizarea persoanelor care presteaza munca la domiciliu
- Deducerea unor cheltuieli legate direct de prestarea muncii la domiciliu
- Inregistrarea in contabilitate a cheltuielilor aferente muncii la domiciliu
- Studii de caz

3. Somajul tehnic

- Legislatia aplicabila
- Documente necesare
- Aspecte fiscale referitoare la indemnizatia primita pe perioada somajului tehnic
- Inregistrarea in contabilitate a drepturilor cuvenite pe perioada somajului tehnic
- Studii de caz

4. Facilitati fiscal bugetare

Aflati exact ce inregistrari contabile trebuie sa faceti!

A. Inregistrarea in contabilitate a cheltuielilor aferente muncii la domiciliu/telemunca
Studiu de caz
O societate cu activitate in domeniul financiar contabil decide prestarea muncii de la domiciliu de catre salariatii sai in lun aaprilie anul 2020. Societatea decide de asemenea suportarea a 15% din valoarea facturilor individuale de energie electrica si a 20% din valoarea facturilor de Internet.
In luna aprilie se inregistreaza salarii brute in suma de 40.000 lei.
Cheltuielile cu Internetul pe care angajatorul le deconteaza sunt de 250 lei.
Cheltuielile cu electricitatea pe care angajatorul le deconteaza sunt de 720 lei.

B. Inregistrarea in contabilitate a indemnizatiilor de somaj tehnic
Studiu de caz 1


Un salariat are un salariu de baza de 8.000 lei brut. Pentru luna aprilie indemnizatia de somaj tehnic calculata ca procent din salariul de baza este: 75% x 8.000 lei = 6.000 lei. Indemnizatia astfel calculata se compara cu plafonul maxim prevazut de lege de 75% din salariul mediu brut pe economie. Echivalentul a 75% din salariul mediu brut este de este de 75% x 5.429 lei = 4.072 lei.

Sunt analizate 2 situatii:
1) indemnizatia de somaj se limiteaza la suma finantata din bugetul asigurarilor pentru somaj
2) indemnizatia de somaj se acorda in suma aferenta salariului brut cu suportarea de catre angajator a diferentei  pana la suma finantata din bugetul asigurarilor pentru somaj

Studiu de caz 2

O societate are incheiate contracte de munca cu timp partial astfel:
- Un salariat cu contract de munca cu timp de 4 ore salariu brut de 1.500 lei
- Un  salariat cu contract de munca cu timp de 4 ore salariu brut de 3.000 lei
Calculul indemnizatiei de somaj aferente salariului brut:
Salariat 1 - 1.500 lei x 75% = 1.125 lei
Salariat 2 - 3.000 lei x 75% = 2.250 lei

Echivalentul a 75% din salariul mediu brut, corespunzator unui program de lucru de 4 ore  este de 75% x 5.429 lei x 1/2 = 2.036 lei.
Indemnizatia pentru salariatul 1 -  1.125 lei
Indemnizatia pentru salariatul 2 -  2.036 lei

Mai multe astfel de studii de caz gasiti in lucrare.


Obtineti acces imediat la continutul lucrarii
“Monografii si Proceduri Contabile pe perioada starii de urgenta”!


Dati clic acum pe butonul de comanda de mai jos, achitati contravaloarea de doar 75 de lei + TVA si primiti instantaneu prin e-mail username-ul si parola de acces pe platforma www.rsonline.ro unde gasiti lucrarea completa. Ce poate fi mai simplu?

Va asteptam cu placere!

Si retineti, va rugam, principalul avantaj al acestei lucrari: este gandita special pentru dvs.!
Ea rezolva probleme practice cu care se intalneste un contabil, ofera exact informatiile de care acesta are nevoie!


Cu deosebita consideratie,

Alexandra Simion
Coordonator lucrare
Divizia Contabilitate
Rentrop & Straton

GARANTIE 100%
Nu este nicio problema daca va razganditi asupra achizitiei dvs.!
Primiti toti banii inapoi!

Garantie 100%

Aveti la dispozitie o perioada de 30 de zile in care puteti solicita oricand restituirea sumei achitate.

In cazul in care ati achizitionat un produs fizic, va rugam sa il expediati pe adresa Rentrop & Straton, Bd. Basarabia nr. 256, Incinta Faur, sector 3, Bucuresti. Avem doar rugamintea sa suportati taxa de transport. In cazul unui serviciu sau produs online, e suficient sa ne comunicati intentia dvs. de a apela la garantie, prin e-mail (rs@rs.ro) sau telefonic (021-209.45.45). Banii va vor fi restituiti cu promptitudine fie direct in cont, fie prin mandat postal.


Formular de comanda

Rentrop & Straton da unda verde LIVRARII GRATUITE!
Cumparati de 247 Lei si livrarea este gratuita!
Doar in luna iulie costurile cu ambalarea si expeditia sunt suportate integral de Rentrop&Straton - Grup de Editura si Consultanta in Afaceri pentru comenzi mai mari de 247 RON. Produsul va ajunge la locatia precizata de dvs. prin posta sau curier.

Bifati produsele dorite:


Persoanele care au comandat produsul Monografii si Proceduri contabile Urgente au fost interesate si de:

Monografii si Proceduri Contabile Urgente

Va rugam completati

* Campurile marcate cu steluta sunt obligatorii!
Nume*
Prenume*
Telefon  
Telefonul este necesar pentru contactarea dvs. de catre firma de curierat in vederea livrarii produsului comandat.
E-mail*
Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.

termenii si conditiile site-ului!

Produsele achizitionate pot fi vizualizate si online, folosind platforma RS Online, unica in Romania. Veti putea sa va logati imediat ce plata produsului este confirmata in contul nostru.
www.RSonline.ro
* Pentru produsele in format digital, la cererea clientilor, Rentrop&Straton a decis sa ofere posibilitatea utilizarii produselor pe 3 computere diferite.